Sunday

Last Day :)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D Kenapa ni? Kenapaaaaa? Okay, last friday kan kan. Kita kaan, pergi kuala terengganu #Situ je pun, astaka pulak tu. Nvm lah, adik2 saya ada game. Tapi hari sabtu. Kira jumaat nk training sana ah, test lane. Dengan bangganya saya pergi tengok org main je -.- Dengan tkda kawan nya. Nasib eryn ada :)) Pastu malam tu kan, parents saya tidur hotel. Saya saya? Hotel MSST :) Pergh baik saya, teman eryn. Dia tkda kawan. Sebenarnya saya nk cerita bahawasanya smlm hari saya.

Malam sabtu - Gedik depan baby nikon buat vid dgn eryn and kitaorg touchup kuku.

Sabtu 12.00 pagi - Kirahhhh topapkan cel kita 10ringgit and max pun 10ringgit. Baiknya :)

Sabtu 12.30 pagi - Peluk kuat2 dgn eryn #kitaorg satu katil tapi bukan lesbian eh. Sbb blackout,
takut gila. Kang nmpk tuuu kangg.

Sabtu pukul berapa entah - Ada anty ni suruh teman anak dia beli coklat. Dia bagi 50ringgit,
anak dia ambik lolipop and aiskrim cornetto je pun. The balance?
Anty tu bg saya :) K penat bwk anak dia. Nakal weh.

Beberapa minit kemudian - Anty yg sama suruh teman anak dia beli mainan. Pun bg 50ringgit,
the balance? Pun saya punya ;) Haha.

Sabtu tengah hari - Saya lapar, pergi makan chicken chop sorang diri kt kilinney. Pastu ada
family arab ni makan jgk. Anak dia girlboy. Girl tu datang kt meja saya, then
dia ambik ayam saya and laki tu ambik fries -.-' Tak marah pun. Dorg kecik
taktau apa.

Beberapa minit kemudian - That girlboy menari depan saya dgn lagu arab. Comel gila. Haha.

20 minit kemudian - Their mom bayar bil saya sekali. Sebab? Anak dia makan makanan saya.
Dengan muka tebal cakap 'Thanks anty.' Eh, dh ckp kt anty tu tayah bayar
tapi dia nk jgk.

5minit kemudian - Arab's family tu dh nk balik, pastu mama girlboy tu suruh duduk tepi saya.
Tujuan? Bergambar dgn kakak comel ni. Hahaha *Terasa bagaikan artis.