Friday

Pretty baby

Hello ;> Here my story. Saya bangga. Saya terharu. Saya nk nangis. Saya makin sayang dia. Saya selalu sayang dia. Who is she? Syafiqa Huda Binti Mohd Sani (: Tadikan saya singgah blog dia. Perghh, lawaa gila kott header dia.

Tu dia header si pendekcomelsaya
Its gonna be ugly without my face. Haha, jokejoke. Whatever, I love you moree. Pastu en, latest post diaaa -.-' Haih, apa nak jadi semek ni. Malu akak tahu dok? Tapi dakpe ah, ada jgk part bangga. Adik huda comel pendek, how much you love me? How can you love me? Who I am to you? Why did you love me? Hihi xD Saya mmg nebeng pun.

I miss this moment ;) Si pendekcomel tk suka gambar ni. Dia cakap dia nmpk gemuk. Siapa cakap adik manis ni gemuk angkat bulu ketiak pleaseee ;3 Homm, tkda org pun. Even theres some people do that stupid thing, you still my pretty baby no matter how fat how thin how crazy how ugly how beautiful you're (': For those who wishing to be huda's kidnappeeeeerrrr. *Dahu benda speaking punya pasal. Gini, siapa rasa ada niat nak culik si pendekcomel ni dari saya. Try ah, dok marah pun. Saya tahu adik manis pendekcomel ni sayang saya sorang je. And she can't love you like she love me. Haha. Kan huda sayang? Saya mmg kuat perasan pun. So what? Kbye, night sweetdream. Assalamualaikum.