Thursday

Homesickkkkkkk :(

Goodmorning everybuddyyyy :D Its already 3:30 am, aku buat apa ni tk tidur lagi *sigh*. Begini lah pelajar marketing unisza. Study pagi buta d cafe. Eh sumpah best, mengantuk tu memang la but but tk lah mengantuk bagai air liur melilih. Ceit, act esok ada test. *WHAAATT !* Hihi. Lek lek, aku cool. Study punya study, sampai satu tahap aku menguap kali ke-10. K i'm done. I need to sleep. Dah 4hari aku tidur pukul 5. Jerawat pun satu satu keluar.

EHH, aku rindu adik akuuu -.-' Aku rindu si kecik ni. Dia pernah cakap nk piano. Tapi piano tu barbie punya laaahhh :3 Tkboleh tkboleh, katyn punya.


Jeng jeng jeng, aku asyik tukar topik je kan. K aku punya fashaaal laahhh. Ni abg akuu, kau nampak je dia cenggitu. Dia ni care pasal adik2. Kekadang aku jealous sbb dia layan adik kecik tu lebih pada aku. Dulu zaman kecik, aku selalu dengan abg aku *sbb masa tu adik kecik tkda lagi* Kihkih. Tapi dia ni boleh buat calon suami laa. Lelaki yang care pasal adik2, means nanti lepas kahwin dia care pasal anak2. K aku mencarut je tuuu. Menganntuukkkk -.-'


Byebyebyebyebyebyebye. I miss you mamabah, abg mie, fify and ahahh ! Nak balikkkk. Nak tidur atas katil. Nak manja dgn mamabah. Nak kena marah dgn mamabah. Nak gaduh dgn fify. Nak gedik2 dengan ahah. Nak lawan kentut dengan abg mieee . K i miss all of youuu :(