Monday

I'm sorryyy :\

The perfect Ammar's family (((:
Last Thursday kan, aku balik kemaman :))) Rindu bagai nak gila dengan abah yang selalu bagi aku manja dengan dia. Aku selalu pegang tangan abah bila jalan sampaikan ada ingat aku ni couple dengan lelaki berumur :3 Handsome what abah kann. Hee :) Anak abah selalu rindu abah yang suka layan kerenah anak abah ni yg cerewet lagi mengada gedik. Kat sini, tkda org layan tyn macam abah layan tyn :\ *Teardropss* Everynight tyn nangis rindu abah. Biasa study mesti dengar abah sound 'Study selalu dengan lagu, cane nak masuk.' I miss all the things, the words from youu.

Hye mama :) Tyn rindu mama membebel tk lipat kain, bilik bersepah sambil bulatkan mata mama. You're the best mama ! (Kay, tkda pun org ckp mom dia tk best melainkan dia ada sakit jiwa) Heee (((: Mama selalu dengar cerita pasal kawan2 tyn even memboringkan. Kita selalu share story, kan mama? Oh paling suck kt sini, bila balik class. Katil still sama, tk kemas pun. Biasa mama kemaskan, susun teddy : And mama selalu susun buku atas meja study. Kat sini, dari pagi sampai malam sampai esok sampai lusa sampai lah bila2 pun selagi tyn tk kemas, bersepah laa buku atas meja --'


Mamabah selalu pesan suruh aku belajar leklok, weh aku study kt sini. Tapi.... Tak best mcm kt rumah. Semalam, Miss Nurul buat kuiz Acc. Before that, whole night aku tk tidur. Study punya pasal. But then, aku jawab dgn semangat. Tapi tapi tetiba aku blurr -.-' Sorry mamabah. Katyn dah try, tapi tapi. Heeee :D