Tuesday

Future.

Assalamualaikum :D Hellooooooooooo everyone. Today, mummy nak berangan masa depan kejap. Hihi. Semua perempuan ada lelaki idaman right? Unless kalau pengkid la. Mana rasa nak kahwin. Dengan lelaki idaman tu la kita ni berangan nk kahwin. Hewhew. Kalau aku, aku nak sangat lelaki macam abah. Sweetnya abahhh ;) Layan anak pun dh mcm layan bini.

Listen here babehhh,

Lelaki yang penawar - Bila aku sakit hati jiwa dan raga sampai aku tkboleh duduk diam, lelaki ni akan tenangkan aku. Lelaki ni akan bagi kata-kata manis yang boleh relax kan aku. Dan ayat manis tu biarlah awesome bagi aku. You jump I jump --____-- What thee. Kau org purba ke? Biarlah dari hari yg ikhlas.

Lelaki open minded - Jangan la halang sangat apa aku nak buat. Example, aku tk boleh kerja sbb dlm office tu ada lelaki handsome *Ceh, perasan kerja dlm office. Puihpuih. Okay, sambung balik. Come on laa, mcm dlm drama je kan. Kalau nak halang sekali pun, tengok laa situation pulak. Lain kalau boss aku tu gatal. And nk halang pun, pujuk la bebaik. Perempuan ni lembut kan, lagi lembut hatinyaa.

Lelaki yang simple but kemas - Aku suka lelaki yg berkasut. Mybe sbb aku tk suka tengok kaki kot. Kalau dah tkda kasut tu, nk buat cane. Redhooo. Hihi. Then, bila nk keluar dgn aku tu. Tak payah la over sgt, pakai simple je. Ni ada jenis lelaki yg pakai wet sampai setengah botol. Euww, aku tk suka laki pakai wet wet ni. Muka berminyak? Eee, nak cium pun geli. Haha.

Lelaki yang cepat mengalah - Aku nak lelaki mengalah kalau gaduh ! Hihi, sbb kekadang aku saja cari gaduh nk dipujuk. See see, kaum hawa ni manja la. Mengada nk manja dgn kaum adam.

Lelaki yang romantik - Hihi, aku suka laki yg pandai buat suprise ni :3 Alahaai, bayangkan keluar dgn laki. Pastu laki tu bagi bunga? Sweet kan. Tk pun time dinner tepi pantai, sampai time dessert. Ada cincin atas aiskrim. Woaahhh ! Sweetnya.

Okay, setakat ini saja mummy nk share. Kalau dah jodoh dengan laki yang bukan mcm yg aku nk buat cane kan. Redhoooo :D Kbye.